Bedre PR og kommunikasjon - en praktisk håndbok
Denne boka er inkludert i abonnementet Allvit+
Visste du at du kan abonnere på pensumbøker og få tilgang til denne og omtrent 2000 andre bøker?Les mer om Allvit+Beskrivelse
Hvordan få gjennomslag i den offentlige debatten, overfor beslutningstakere og publikum? Bedre PR og kommunikasjon - en praktisk håndbok viser hvordan PR og strategisk kommunikasjon kan hjelpe deg til å gjennomføre ulike typer kommunikasjonstiltak til fordel for egen organisasjon.
I tillegg til å gi mange gode råd, er boka også en praktisk arbeidsbok hvor forfatterne leder deg gjennom prosessen frem til en konkret plan for et kommunikasjonstiltak. Du lærer å lage en strategi med mål, målgrupper, budskap og virkemidler.
Med sin praktiske tilnærming legger forfatterne mer vekt på hvordan vi kan endre oppfatninger, holdninger og handlinger enn det er vanlig i innføringsbøker i PR og strategisk kommunikasjon. De praktiske rådene bygger på aktuell forskning og samfunnsvitenskapelig forståelse.
Boka gir innsikt i rett valg av kanaler og verktøy, uavhengig av om disse er digitale eller analoge, nye eller gamle.
Om boka
ISBN | 9788202630485 |
---|---|
Utgiver | Cappelen Damm akademisk |
Utgaveopplysning | 1. e-bokutgave tilsvarer 1. trykte utgave 2018 |
ISBN på tilsvarende papirutgave | 9788202555313 |
Originalt format | |
Forfattere | Øystein Pedersen DahlenThor Erik Skarpen |
Inkludert i abonnementet Allvit+ | Ja |
Denne boka er inkludert i abonnementet Allvit+
Visste du at du kan abonnere på pensumbøker og få tilgang til denne og omtrent 2000 andre bøker?Les mer om Allvit+Hvordan få gjennomslag i den offentlige debatten, overfor beslutningstakere og publikum? Bedre PR og kommunikasjon - en praktisk håndbok viser hvordan PR og strategisk kommunikasjon kan hjelpe deg til å gjennomføre ulike typer kommunikasjonstiltak til fordel for egen organisasjon.
I tillegg til å gi mange gode råd, er boka også en praktisk arbeidsbok hvor forfatterne leder deg gjennom prosessen frem til en konkret plan for et kommunikasjonstiltak. Du lærer å lage en strategi med mål, målgrupper, budskap og virkemidler.
Med sin praktiske tilnærming legger forfatterne mer vekt på hvordan vi kan endre oppfatninger, holdninger og handlinger enn det er vanlig i innføringsbøker i PR og strategisk kommunikasjon. De praktiske rådene bygger på aktuell forskning og samfunnsvitenskapelig forståelse.
Boka gir innsikt i rett valg av kanaler og verktøy, uavhengig av om disse er digitale eller analoge, nye eller gamle.
Om boka
ISBN | 9788202630485 |
---|---|
Utgiver | Cappelen Damm akademisk |
Utgaveopplysning | 1. e-bokutgave tilsvarer 1. trykte utgave 2018 |
ISBN på tilsvarende papirutgave | 9788202555313 |
Originalt format | |
Forfattere | Øystein Pedersen DahlenThor Erik Skarpen |
Inkludert i abonnementet Allvit+ | Ja |