Hopp til hovedinnhold
bokomslag: Bedre PR og kommunikasjon - en praktisk håndbok
Øystein Pedersen DahlenThor Erik Skarpen

Bedre PR og kommunikasjon - en praktisk håndbok

2020Bokmål240 sider
Denne boka er tilgjengelig i Allvit+! For kun 750,- får du tilgang til denne boka og omtrent 2000 andre bøker ut resten av året.Start Allvit+ nå!

Hvordan få gjennomslag i den offentlige debatten, overfor beslutningstakere og publikum? Bedre PR og kommunikasjon - en praktisk håndbok viser hvordan PR og strategisk kommunikasjon kan hjelpe deg til å gjennomføre ulike typer kommunikasjonstiltak til fordel for egen organisasjon.

I tillegg til å gi mange gode råd, er boka også en praktisk arbeidsbok hvor forfatterne leder deg gjennom prosessen frem til en konkret plan for et kommunikasjonstiltak. Du lærer å lage en strategi med mål, målgrupper, budskap og virkemidler.

Med sin praktiske tilnærming legger forfatterne mer vekt på hvordan vi kan endre oppfatninger, holdninger og handlinger enn det er vanlig i innføringsbøker i PR og strategisk kommunikasjon. De praktiske rådene bygger på aktuell forskning og samfunnsvitenskapelig forståelse.

Boka gir innsikt i rett valg av kanaler og verktøy, uavhengig av om disse er digitale eller analoge, nye eller gamle.

ISBN9788202630485
UtgiverCappelen Damm akademisk
Utgaveopplysning1. e-bokutgave tilsvarer 1. trykte utgave 2018
ISBN på tilsvarende papirutgave9788202555313
Originalt formatPDF
ForfattereØystein Pedersen DahlenThor Erik Skarpen
Tilgjengelig for opplesingNei
Tilgjengelig i Allvit+Ja
Denne boka er tilgjengelig i Allvit+! For kun 750,- får du tilgang til denne boka og omtrent 2000 andre bøker ut resten av året.Start Allvit+ nå!

Hvordan få gjennomslag i den offentlige debatten, overfor beslutningstakere og publikum? Bedre PR og kommunikasjon - en praktisk håndbok viser hvordan PR og strategisk kommunikasjon kan hjelpe deg til å gjennomføre ulike typer kommunikasjonstiltak til fordel for egen organisasjon.

I tillegg til å gi mange gode råd, er boka også en praktisk arbeidsbok hvor forfatterne leder deg gjennom prosessen frem til en konkret plan for et kommunikasjonstiltak. Du lærer å lage en strategi med mål, målgrupper, budskap og virkemidler.

Med sin praktiske tilnærming legger forfatterne mer vekt på hvordan vi kan endre oppfatninger, holdninger og handlinger enn det er vanlig i innføringsbøker i PR og strategisk kommunikasjon. De praktiske rådene bygger på aktuell forskning og samfunnsvitenskapelig forståelse.

Boka gir innsikt i rett valg av kanaler og verktøy, uavhengig av om disse er digitale eller analoge, nye eller gamle.

Om boka

ISBN9788202630485
UtgiverCappelen Damm akademisk
Utgaveopplysning1. e-bokutgave tilsvarer 1. trykte utgave 2018
ISBN på tilsvarende papirutgave9788202555313
Originalt formatPDF
ForfattereØystein Pedersen DahlenThor Erik Skarpen
Tilgjengelig for opplesingNei
Tilgjengelig i Allvit+Ja

Fagområde

Dine data – ditt valg

Våre nettsider benytter informasjonskapsler (cookies) og brukerdata til analyse og noen funksjoner. Les mer om hva slags data vi bruker, hvordan vi administrerer dem og dine rettigheter i cookie-erklæringen vår.

Du kan velge å kun ha nødvendige informasjonskapsler og brukerdata, men du kan også velge å godta alle. Slik hjelper du oss med å finne de riktige bøkene og tilpasse tjenesten for deg!