Hopp til hovedinnhold
bokomslag: Kvantitative og kvalitative metoder i merkantile fag : en introduksjon
Marit OppenBjørn Erik Mørk

Kvantitative og kvalitative metoder i merkantile fag : en introduksjon

2020Bokmål420 sider

Denne boka er inkludert i Allvit Pluss!

Visste du at du kan abonnere på pensumbøker og få tilgang til denne og omtrent 2000 andre bøker?

Start nå!Les mer

Pris for første 3 måneder: 990,-. Deretter 495,- hver 3. mnd. til du sier opp!

Pris for første 3 måneder:  990,-. Deretter  495,- hver 3. mnd. til du sier opp!

ISBN9788202680213
Inkludert i abonnementet Allvit+Ja
UtgiverCappelen Damm akademisk
Utgaveopplysning1. e-bokutgave tilsvarer 1. trykte utgave 2020
ISBN på tilsvarende papirutgave9788202410803
Originalt formatPDF
ForfattereMarit OppenBjørn Erik MørkEirik Haus

🤑Økonomi og ledelse🔬Forskning og metode

Denne boka er inkludert i Allvit Pluss!

Visste du at du kan abonnere på pensumbøker og få tilgang til denne og omtrent 2000 andre bøker?

Pris for første 3 måneder: 990,-. Deretter 495,- hver 3. mnd. til du sier opp!

Pris for første 3 måneder:  990,-. Deretter  495,- hver 3. mnd. til du sier opp!

Om boka

ISBN9788202680213
Inkludert i abonnementet Allvit+Ja
UtgiverCappelen Damm akademisk
Utgaveopplysning1. e-bokutgave tilsvarer 1. trykte utgave 2020
ISBN på tilsvarende papirutgave9788202410803
Originalt formatPDF
ForfattereMarit OppenBjørn Erik MørkEirik Haus

Fagområde

Bunntekst

Allvit leverer digitale pensumbøker på nett i PDF- og EPUB format for å gi deg en lettere og mer effektiv studiehverdag. Våre bøker veier ingenting. Du kan ta egne notater, markere så mye du vil, søke direkte i bøkene og kopiere ut avsnitt – alt på en plass. Les mer om oss

Nyhet! Nå er abonnementet Allvit+ for bedrift tilgjengelig!

Betal med

  • Vipps
  • MobilePay
  • Mastercard
  • Visa
Allvit