Hopp til hovedinnhold
bokomslag: Forbrukersosiologi : makt, tegn og mening i forbrukersamfunnet
Gerhard Emil Schjelderup (red.)Morten William Knudsen (red.)

Forbrukersosiologi : makt, tegn og mening i forbrukersamfunnet

2020Bokmål442 sider
Denne boka er inkludert i abonnementet Allvit+
Visste du at du kan abonnere på pensumbøker og få tilgang til denne og omtrent 2000 andre bøker?Les mer om Allvit+
ISBN9788202683702
UtgiverCappelen Damm akademisk
Utgaveopplysning1. e-bokutgave tilsvarer 1. trykte utgave 2007. Kapittel 9 av Z. Bauman er ikke med i e-boka
ISBN på tilsvarende papirutgave9788202267988
Originalt formatPDF
RedaktørerGerhard Emil SchjelderupMorten William Knudsen
Inkludert i abonnementet Allvit+Ja
Denne boka er inkludert i abonnementet Allvit+
Visste du at du kan abonnere på pensumbøker og få tilgang til denne og omtrent 2000 andre bøker?Les mer om Allvit+

Om boka

ISBN9788202683702
UtgiverCappelen Damm akademisk
Utgaveopplysning1. e-bokutgave tilsvarer 1. trykte utgave 2007. Kapittel 9 av Z. Bauman er ikke med i e-boka
ISBN på tilsvarende papirutgave9788202267988
Originalt formatPDF
RedaktørerGerhard Emil SchjelderupMorten William Knudsen
Inkludert i abonnementet Allvit+Ja

Fagområde