Digital markedsføring og kommunikasjon
Beskrivelse
Hva fungerer innen digital markedsføring og kommunikasjon, og hva fungerer ikke? For å oppnå resultater må vi ta i bruk digitale kanaler - både websider, Google, e-post, direktemeldinger, Facebook, Instagram og andre sosiale medier. Boken, som er en revisjon av Markedsføring og kommunikasjon på nett, setter leseren i stand til å ta praktiske grep og gjennomføre konkrete kampanjer i egen bedrift eller etat.
Digital markedsføring og kommunikasjon henvender seg til alle som jobber innen dette fagområdet i norske bedrifter og etater, samt alle som utdanner seg innen feltet.
Om boka
ISBN | 9788202700379 |
---|---|
Utgiver | Cappelen Damm akademisk |
Utgaveopplysning | Tidligere utgitt med tittelen: Markedsføring og kommunikasjon på nett. 2. e-bokutgave tilsvarer 2. trykte utgave 2021 |
ISBN på tilsvarende papirutgave | 9788202700317 |
Originalt format | EPUB |
Forfattere | Nina Furu |
Tilgjengelig for opplesing | Ja |
Tilgjengelig i Allvit+ | Ja |
Hva fungerer innen digital markedsføring og kommunikasjon, og hva fungerer ikke? For å oppnå resultater må vi ta i bruk digitale kanaler - både websider, Google, e-post, direktemeldinger, Facebook, Instagram og andre sosiale medier. Boken, som er en revisjon av Markedsføring og kommunikasjon på nett, setter leseren i stand til å ta praktiske grep og gjennomføre konkrete kampanjer i egen bedrift eller etat.
Digital markedsføring og kommunikasjon henvender seg til alle som jobber innen dette fagområdet i norske bedrifter og etater, samt alle som utdanner seg innen feltet.
Om boka
ISBN | 9788202700379 |
---|---|
Utgiver | Cappelen Damm akademisk |
Utgaveopplysning | Tidligere utgitt med tittelen: Markedsføring og kommunikasjon på nett. 2. e-bokutgave tilsvarer 2. trykte utgave 2021 |
ISBN på tilsvarende papirutgave | 9788202700317 |
Originalt format | EPUB |
Forfattere | Nina Furu |
Tilgjengelig for opplesing | Ja |
Tilgjengelig i Allvit+ | Ja |