Introduksjon til tjenestedesign
Denne boka er inkludert i abonnementet Allvit+
Visste du at du kan abonnere på pensumbøker og få tilgang til denne og omtrent 2000 andre bøker?Les mer om Allvit+Beskrivelse
Introduksjon til tjenestedesign er den første norske boken om tjenestedesign. I tillegg til å gi en generell introduksjon til temaet, er den spekket med praktiske verktøy og metoder. Boken henter inspirasjon fra en rekke velkjente prosessrammeverk og tilbyr samtidig flere praktiske tjenestedesignverktøy i alt fra planlegging og datainnsamling til prototyping og implementering. I boken går vi blant annet igjennom: forberedelser til prosjektgjennomføring, hvordan man gjør innsiktsarbeid, idéutvikling, prototyping og testing, og implementering Bokens målgruppe er tredelt: studenter, faste/internt ansatte i offentlig eller private virksomheter og konsulenter/selvstendig næringsdrivende. Gjennom boken vil du kunne følge eksempler og tilpassede tips til de tre ulike målgruppene. Selv om boken har et grundig teoretisk fundament, tilbyr den mange praktiske verktøy og metoder som vil gjøre deg i stand til å starte din egen reise inn i tjenestedesignfaget.
Om boka
ISBN | 9788202708276 |
---|---|
Utgiver | Cappelen Damm akademisk |
Utgaveopplysning | 1. e-bokutgave tilsvarer 1. trykte utgave |
ISBN på tilsvarende papirutgave | 9788202708269 |
Originalt format | EPUB |
Forfattere | Adeline HvidstenRanvir S. RaiStephanie HellandTheodor Henriksen |
Inkludert i abonnementet Allvit+ | Ja |
Denne boka er inkludert i abonnementet Allvit+
Visste du at du kan abonnere på pensumbøker og få tilgang til denne og omtrent 2000 andre bøker?Les mer om Allvit+Introduksjon til tjenestedesign er den første norske boken om tjenestedesign. I tillegg til å gi en generell introduksjon til temaet, er den spekket med praktiske verktøy og metoder. Boken henter inspirasjon fra en rekke velkjente prosessrammeverk og tilbyr samtidig flere praktiske tjenestedesignverktøy i alt fra planlegging og datainnsamling til prototyping og implementering. I boken går vi blant annet igjennom: forberedelser til prosjektgjennomføring, hvordan man gjør innsiktsarbeid, idéutvikling, prototyping og testing, og implementering Bokens målgruppe er tredelt: studenter, faste/internt ansatte i offentlig eller private virksomheter og konsulenter/selvstendig næringsdrivende. Gjennom boken vil du kunne følge eksempler og tilpassede tips til de tre ulike målgruppene. Selv om boken har et grundig teoretisk fundament, tilbyr den mange praktiske verktøy og metoder som vil gjøre deg i stand til å starte din egen reise inn i tjenestedesignfaget.
Om boka
ISBN | 9788202708276 |
---|---|
Utgiver | Cappelen Damm akademisk |
Utgaveopplysning | 1. e-bokutgave tilsvarer 1. trykte utgave |
ISBN på tilsvarende papirutgave | 9788202708269 |
Originalt format | EPUB |
Forfattere | Adeline HvidstenRanvir S. RaiStephanie HellandTheodor Henriksen |
Inkludert i abonnementet Allvit+ | Ja |