Markedsføring på 1-2-3
Beskrivelse
Markedsføring på 1-2-3 gir en grunnleggende innføring i fagområdet markedsføring. Hensikten med boken er å gi en oversikt over et stort fagområde og gi leseren innsikter over de mest sentrale problemstillingene, teorier og modeller i faget. Boken kan med fordel brukes som repetisjon og oppfriskning i eksamensforberedelser, og skrevet for alle som er interessert i å lære mer om et spennende fagfelt.
Om boka
ISBN | 9788202740597 |
---|---|
Utgiver | Cappelen Damm akademisk |
Originalt format | EPUB |
Forfattere | Eirik HausLars E. Olsen |
Tilgjengelig for opplesing | Ja |
Tilgjengelig i Allvit+ | Ja |
Markedsføring på 1-2-3 gir en grunnleggende innføring i fagområdet markedsføring. Hensikten med boken er å gi en oversikt over et stort fagområde og gi leseren innsikter over de mest sentrale problemstillingene, teorier og modeller i faget. Boken kan med fordel brukes som repetisjon og oppfriskning i eksamensforberedelser, og skrevet for alle som er interessert i å lære mer om et spennende fagfelt.
Om boka
ISBN | 9788202740597 |
---|---|
Utgiver | Cappelen Damm akademisk |
Originalt format | EPUB |
Forfattere | Eirik HausLars E. Olsen |
Tilgjengelig for opplesing | Ja |
Tilgjengelig i Allvit+ | Ja |