Hopp til hovedinnhold
bokomslag: Kunsten å selge : etablere, beholde og utvikle salgsrelasjoner
Petter A. Berg

Kunsten å selge : etablere, beholde og utvikle salgsrelasjoner

2023Bokmål379 siderOpplesing tilgjengelig
Foreløpig ikke tilgjengelig i Allvit+

Kunsten å selge er bygget på forfatterens egne erfaringer med salg gjennom flere tiår. Gjennom raffinering av innholdet over tid og en stadig sterkere markedsposisjon år for år har boken utviklet seg til å bli blant Norges mest anerkjente og benyttede fagbøker innen salg og relasjonsbygging.

Boken tar sikte på å være en praktisk håndbok for selgere, ledere og studenter innen salg og markedsføring.

Nøkkeltemaer som dekkes i boken er salgsprosesser, salgsteknikker, presentasjonsteknikker, telefonsalg, relasjonsbygging, forhandlingsteknikker, nøkkelkunder, salgsutviklingsprogrammer, med mer. Det er også viet plass til temaer som går på styring, kontroll og kvalitetssikring av salgsmedarbeidere.

Førstelektor ved Handelhøyskolen BI og salgsguru Gorm Kunøe har følgende å si om boken:

«Bergs bok leder leseren gjennom basis for det personlige salg, og i boken finner leseren et mangfold av gode modeller og avprøvde metoder som setter en i stand til å fungere som selger nasjonalt og internasjonalt. Som kursansvarlig for Handelshøyskolen BIs kurs innen salg og salgsledelse er det en glede å kunne anvende "Kunsten å selge" i våre grunnkurs innen profesjonelt salg.»

E-boka tilsvarer 5. utgave av trykt bok.

ISBN9788202794958
UtgiverCappelen Damm akademisk
Utgaveopplysning1. e-bokutgave tilsvarer 5. trykte utgave 2012
ISBN på tilsvarende papirutgave9788202380045
Originalt formatEPUB
ForfatterePetter A. Berg
Tilgjengelig for opplesingJa
Tilgjengelig i Allvit+Nei

Kunsten å selge er bygget på forfatterens egne erfaringer med salg gjennom flere tiår. Gjennom raffinering av innholdet over tid og en stadig sterkere markedsposisjon år for år har boken utviklet seg til å bli blant Norges mest anerkjente og benyttede fagbøker innen salg og relasjonsbygging.

Boken tar sikte på å være en praktisk håndbok for selgere, ledere og studenter innen salg og markedsføring.

Nøkkeltemaer som dekkes i boken er salgsprosesser, salgsteknikker, presentasjonsteknikker, telefonsalg, relasjonsbygging, forhandlingsteknikker, nøkkelkunder, salgsutviklingsprogrammer, med mer. Det er også viet plass til temaer som går på styring, kontroll og kvalitetssikring av salgsmedarbeidere.

Førstelektor ved Handelhøyskolen BI og salgsguru Gorm Kunøe har følgende å si om boken:

«Bergs bok leder leseren gjennom basis for det personlige salg, og i boken finner leseren et mangfold av gode modeller og avprøvde metoder som setter en i stand til å fungere som selger nasjonalt og internasjonalt. Som kursansvarlig for Handelshøyskolen BIs kurs innen salg og salgsledelse er det en glede å kunne anvende "Kunsten å selge" i våre grunnkurs innen profesjonelt salg.»

E-boka tilsvarer 5. utgave av trykt bok.

Om boka

ISBN9788202794958
UtgiverCappelen Damm akademisk
Utgaveopplysning1. e-bokutgave tilsvarer 5. trykte utgave 2012
ISBN på tilsvarende papirutgave9788202380045
Originalt formatEPUB
ForfatterePetter A. Berg
Tilgjengelig for opplesingJa
Tilgjengelig i Allvit+Nei

Fagområde

Dine data – ditt valg

Våre nettsider benytter informasjonskapsler (cookies) og brukerdata til analyse og noen funksjoner. Les mer om hva slags data vi bruker, hvordan vi administrerer dem og dine rettigheter i cookie-erklæringen vår.

Du kan velge å kun ha nødvendige informasjonskapsler og brukerdata, men du kan også velge å godta alle. Slik hjelper du oss med å finne de riktige bøkene og tilpasse tjenesten for deg!