Hopp til hovedinnhold
bokomslag: Serviceledelse : planlegging og styring av sannhetens øyeblikk
Tor Wallin Andreassen

Serviceledelse : planlegging og styring av sannhetens øyeblikk

2012Bokmål332 sider
Ikke inkludert i abonnementet Allvit+

Serviceledelse har befestet seg som den ledende serviceboken i Norge. Sentralt i boken er tanken om at bedrifter som gjennom sin merkevarestrategi tiltrekker seg de rette kundene som har ønsker og behov i overensstemmelse med bedriftens servicekonsept og serviceløfte, vil skape verdier for kundene. Når kundene opplever en verdi eller nytte ved å handle med bedriften, blir de tilfredse. Målet med boken blir dermed å gi leserne kunnskap om hvordan de kan skape verdier for kundene i sannhetens øyeblikk. Kun tjenesteytende virksomheter som har tilfredse kunder, vil overleve på sikt.

ISBN9788205445208
UtgiverGyldendal akademisk
Utgaveopplysning1. e-bokutgave tilsvarer 5. trykte utgave 2006
ISBN på tilsvarende papirutgave9788205352865
Originalt formatPDF
ForfattereTor Wallin Andreassen
Inkludert i abonnementet Allvit+Nei

Serviceledelse har befestet seg som den ledende serviceboken i Norge. Sentralt i boken er tanken om at bedrifter som gjennom sin merkevarestrategi tiltrekker seg de rette kundene som har ønsker og behov i overensstemmelse med bedriftens servicekonsept og serviceløfte, vil skape verdier for kundene. Når kundene opplever en verdi eller nytte ved å handle med bedriften, blir de tilfredse. Målet med boken blir dermed å gi leserne kunnskap om hvordan de kan skape verdier for kundene i sannhetens øyeblikk. Kun tjenesteytende virksomheter som har tilfredse kunder, vil overleve på sikt.

Om boka

ISBN9788205445208
UtgiverGyldendal akademisk
Utgaveopplysning1. e-bokutgave tilsvarer 5. trykte utgave 2006
ISBN på tilsvarende papirutgave9788205352865
Originalt formatPDF
ForfattereTor Wallin Andreassen
Inkludert i abonnementet Allvit+Nei

Fagområde