Serviceledelse : planlegging og styring av sannhetens øyeblikk
Beskrivelse
Serviceledelse har befestet seg som den ledende serviceboken i Norge. Sentralt i boken er tanken om at bedrifter som gjennom sin merkevarestrategi tiltrekker seg de rette kundene som har ønsker og behov i overensstemmelse med bedriftens servicekonsept og serviceløfte, vil skape verdier for kundene. Når kundene opplever en verdi eller nytte ved å handle med bedriften, blir de tilfredse. Målet med boken blir dermed å gi leserne kunnskap om hvordan de kan skape verdier for kundene i sannhetens øyeblikk. Kun tjenesteytende virksomheter som har tilfredse kunder, vil overleve på sikt.
Om boka
ISBN | 9788205445208 |
---|---|
Utgiver | Gyldendal akademisk |
Utgaveopplysning | 1. e-bokutgave tilsvarer 5. trykte utgave 2006 |
ISBN på tilsvarende papirutgave | 9788205352865 |
Originalt format | |
Forfattere | Tor Wallin Andreassen |
Inkludert i abonnementet Allvit+ | Nei |
Serviceledelse har befestet seg som den ledende serviceboken i Norge. Sentralt i boken er tanken om at bedrifter som gjennom sin merkevarestrategi tiltrekker seg de rette kundene som har ønsker og behov i overensstemmelse med bedriftens servicekonsept og serviceløfte, vil skape verdier for kundene. Når kundene opplever en verdi eller nytte ved å handle med bedriften, blir de tilfredse. Målet med boken blir dermed å gi leserne kunnskap om hvordan de kan skape verdier for kundene i sannhetens øyeblikk. Kun tjenesteytende virksomheter som har tilfredse kunder, vil overleve på sikt.
Om boka
ISBN | 9788205445208 |
---|---|
Utgiver | Gyldendal akademisk |
Utgaveopplysning | 1. e-bokutgave tilsvarer 5. trykte utgave 2006 |
ISBN på tilsvarende papirutgave | 9788205352865 |
Originalt format | |
Forfattere | Tor Wallin Andreassen |
Inkludert i abonnementet Allvit+ | Nei |