Hopp til hovedinnhold
bokomslag: Innholdsmarkedsføring : fortjent, eid og kjøpt
Pål Nisja-Wilhelmsen

Innholdsmarkedsføring : fortjent, eid og kjøpt

2020Bokmål375 siderOpplesing tilgjengelig
Denne boken er foreløpig ikke tilgjengelig i Allvit+
Foreløpig ikke tilgjengelig i Allvit+

Innholdsmarkedsføring - Fortjent, eid og kjøpt er en lettlest og praktisk innføring i content marketing - innholdsmarkedsføring. Denne oppdaterte og omskrevne utgaven av Norges første bok om kommersiell innholdsmarkedsføring gir en rask og praktisk oversikt over fagområdet. Boken viser hvordan innhold kan være merkevarebyggende, både som fortjent, eid og kjøpt. Temaer som innholdsstrategi, innholdsledelse og produksjon av innhold leder fram til nøkkelspørsmålet: Hva er godt innhold? Boken gir mange tips, forslag og praktiske eksempler på gode løsninger for sosiale medier, podkast, egne nettsider, kjøpt innhold med mer. Andreutgaven av boken inneholder mange nye eksempler, helt nytt innhold om sosiale medier og et større fokus på bærekraftig kommunikasjon. Se artikler: https://bmarketing.no/innholdsmarkedsforing-nisja-wilhelmsen/ https://knowledge.strossle.com/no/blogg/endelig-en-fagbok-som-er-morsom-å-lese?fbclid=IwAR2QTOzxHayeoNVcFDY_rv-nnU6Dz0CxgKt72j-6MyHrO3tdcixng5tZl8s Bestill vurderingseksemplar

ISBN9788205535152
UtgiverGyldendal
Utgaveopplysning1. e-bokutgave tilsvarer 2. trykte utgave 2020
ISBN på tilsvarende papirutgave9788205535145
Originalt formatEPUB
ForfatterePål Nisja-Wilhelmsen
Tilgjengelig for opplesingJa
Tilgjengelig i Allvit+Nei

Innholdsmarkedsføring - Fortjent, eid og kjøpt er en lettlest og praktisk innføring i content marketing - innholdsmarkedsføring. Denne oppdaterte og omskrevne utgaven av Norges første bok om kommersiell innholdsmarkedsføring gir en rask og praktisk oversikt over fagområdet. Boken viser hvordan innhold kan være merkevarebyggende, både som fortjent, eid og kjøpt. Temaer som innholdsstrategi, innholdsledelse og produksjon av innhold leder fram til nøkkelspørsmålet: Hva er godt innhold? Boken gir mange tips, forslag og praktiske eksempler på gode løsninger for sosiale medier, podkast, egne nettsider, kjøpt innhold med mer. Andreutgaven av boken inneholder mange nye eksempler, helt nytt innhold om sosiale medier og et større fokus på bærekraftig kommunikasjon. Se artikler: https://bmarketing.no/innholdsmarkedsforing-nisja-wilhelmsen/ https://knowledge.strossle.com/no/blogg/endelig-en-fagbok-som-er-morsom-å-lese?fbclid=IwAR2QTOzxHayeoNVcFDY_rv-nnU6Dz0CxgKt72j-6MyHrO3tdcixng5tZl8s Bestill vurderingseksemplar

Om boka

ISBN9788205535152
UtgiverGyldendal
Utgaveopplysning1. e-bokutgave tilsvarer 2. trykte utgave 2020
ISBN på tilsvarende papirutgave9788205535145
Originalt formatEPUB
ForfatterePål Nisja-Wilhelmsen
Tilgjengelig for opplesingJa
Tilgjengelig i Allvit+Nei

Tema

Dine data – ditt valg

Våre nettsider benytter informasjonskapsler (cookies) og brukerdata til analyse og noen funksjoner. Les mer om hva slags data vi bruker, hvordan vi administrerer dem og dine rettigheter i cookie-erklæringen vår.

Du kan velge å kun ha nødvendige informasjonskapsler og brukerdata, men du kan også velge å godta alle. Slik hjelper du oss med å finne de riktige bøkene og tilpasse tjenesten for deg!