Beskrivelse
Innholdsmarkedsføring - Fortjent, eid og kjøpt er en lettlest og praktisk innføring i content marketing - innholdsmarkedsføring. Denne oppdaterte og omskrevne utgaven av Norges første bok om kommersiell innholdsmarkedsføring gir en rask og praktisk oversikt over fagområdet. Boken viser hvordan innhold kan være merkevarebyggende, både som fortjent, eid og kjøpt. Temaer som innholdsstrategi, innholdsledelse og produksjon av innhold leder fram til nøkkelspørsmålet: Hva er godt innhold? Boken gir mange tips, forslag og praktiske eksempler på gode løsninger for sosiale medier, podkast, egne nettsider, kjøpt innhold med mer. Andreutgaven av boken inneholder mange nye eksempler, helt nytt innhold om sosiale medier og et større fokus på bærekraftig kommunikasjon. Se artikler: https://bmarketing.no/innholdsmarkedsforing-nisja-wilhelmsen/ https://knowledge.strossle.com/no/blogg/endelig-en-fagbok-som-er-morsom-å-lese?fbclid=IwAR2QTOzxHayeoNVcFDY_rv-nnU6Dz0CxgKt72j-6MyHrO3tdcixng5tZl8s Bestill vurderingseksemplar
Om boka
ISBN | 9788205535152 |
---|---|
Utgiver | Gyldendal |
Utgaveopplysning | 1. e-bokutgave tilsvarer 2. trykte utgave 2020 |
ISBN på tilsvarende papirutgave | 9788205535145 |
Originalt format | EPUB |
Forfattere | Pål Nisja-Wilhelmsen |
Tilgjengelig for opplesing | Ja |
Tilgjengelig i Allvit+ | Nei |
Innholdsmarkedsføring - Fortjent, eid og kjøpt er en lettlest og praktisk innføring i content marketing - innholdsmarkedsføring. Denne oppdaterte og omskrevne utgaven av Norges første bok om kommersiell innholdsmarkedsføring gir en rask og praktisk oversikt over fagområdet. Boken viser hvordan innhold kan være merkevarebyggende, både som fortjent, eid og kjøpt. Temaer som innholdsstrategi, innholdsledelse og produksjon av innhold leder fram til nøkkelspørsmålet: Hva er godt innhold? Boken gir mange tips, forslag og praktiske eksempler på gode løsninger for sosiale medier, podkast, egne nettsider, kjøpt innhold med mer. Andreutgaven av boken inneholder mange nye eksempler, helt nytt innhold om sosiale medier og et større fokus på bærekraftig kommunikasjon. Se artikler: https://bmarketing.no/innholdsmarkedsforing-nisja-wilhelmsen/ https://knowledge.strossle.com/no/blogg/endelig-en-fagbok-som-er-morsom-å-lese?fbclid=IwAR2QTOzxHayeoNVcFDY_rv-nnU6Dz0CxgKt72j-6MyHrO3tdcixng5tZl8s Bestill vurderingseksemplar
Om boka
ISBN | 9788205535152 |
---|---|
Utgiver | Gyldendal |
Utgaveopplysning | 1. e-bokutgave tilsvarer 2. trykte utgave 2020 |
ISBN på tilsvarende papirutgave | 9788205535145 |
Originalt format | EPUB |
Forfattere | Pål Nisja-Wilhelmsen |
Tilgjengelig for opplesing | Ja |
Tilgjengelig i Allvit+ | Nei |