Hopp til hovedinnhold
bokomslag: Sosiale medier og krisehåndtering : en praktisk veileder
Petter Skants

Sosiale medier og krisehåndtering : en praktisk veileder

2022Bokmål214 siderOpplesing tilgjengelig
Ikke inkludert i abonnementet Allvit+

Sosiale medier og krisehåndtering er en håndbok i hvordan man bruker sosiale medier når man skal følge opp ulykker, kriser og katastrofer.

Denne e-boken tilsvarer 1. trykte utgave fra 2016.

Vi lever i en digital revolusjon, og det vil påvirke sterkt hvordan man håndterer kriser i årene fremover. Et viktig spørsmål er hvordan sosiale medier skal brukes i kriseoppfølgingen, både i et kommunikasjonsperspektiv og i et psykososialt perspektiv.

Boken inneholder mange eksempler på hvordan sosiale medier er brukt i kriseoppfølging, og viser hvordan den enkelte virksomheten kan delta i sosiale medier på en mest mulig hensiktsmessig måte når det oppstår kriser.

Boken er skrevet for offentlige og private virksomheter og er beregnet på alle - ikke minst ledere - som vil håndtere sosiale medier i en krise.

ISBN9788205572041
UtgiverGyldendal akademisk
Utgaveopplysning1. e-bokutgave tilsvarer 1. trykte utgave 2016
ISBN på tilsvarende papirutgave9788205484573
Originalt formatEPUB
ForfatterePetter Skants
Tilgjengelig for opplesingJa
Inkludert i abonnementet Allvit+Nei

Sosiale medier og krisehåndtering er en håndbok i hvordan man bruker sosiale medier når man skal følge opp ulykker, kriser og katastrofer.

Denne e-boken tilsvarer 1. trykte utgave fra 2016.

Vi lever i en digital revolusjon, og det vil påvirke sterkt hvordan man håndterer kriser i årene fremover. Et viktig spørsmål er hvordan sosiale medier skal brukes i kriseoppfølgingen, både i et kommunikasjonsperspektiv og i et psykososialt perspektiv.

Boken inneholder mange eksempler på hvordan sosiale medier er brukt i kriseoppfølging, og viser hvordan den enkelte virksomheten kan delta i sosiale medier på en mest mulig hensiktsmessig måte når det oppstår kriser.

Boken er skrevet for offentlige og private virksomheter og er beregnet på alle - ikke minst ledere - som vil håndtere sosiale medier i en krise.

Om boka

ISBN9788205572041
UtgiverGyldendal akademisk
Utgaveopplysning1. e-bokutgave tilsvarer 1. trykte utgave 2016
ISBN på tilsvarende papirutgave9788205484573
Originalt formatEPUB
ForfatterePetter Skants
Tilgjengelig for opplesingJa
Inkludert i abonnementet Allvit+Nei

Fagområde