Hopp til hovedinnhold
bokomslag: Markedsføring og forbrukerne : samfunnsvitenskapelige blikk
Ardis Storm-Mathisen (red.)Eivind Jacobsen (red.)

Markedsføring og forbrukerne : samfunnsvitenskapelige blikk

2019Bokmål217 sider
Denne boka er inkludert i abonnementet Allvit+
Visste du at du kan abonnere på pensumbøker og få tilgang til denne og omtrent 2000 andre bøker?Les mer om Allvit+
ISBN9788215033532
UtgiverUniversitetsforlaget
Utgaveopplysning1. e-bokutgave tilsvarer 1. trykte utgave 2018
ISBN på tilsvarende papirutgave9788215025919
Originalt formatEPUB
RedaktørerArdis Storm-MathisenEivind JacobsenKarl-Fredrik TangenJo Helle-Valle
Inkludert i abonnementet Allvit+Ja
Denne boka er inkludert i abonnementet Allvit+
Visste du at du kan abonnere på pensumbøker og få tilgang til denne og omtrent 2000 andre bøker?Les mer om Allvit+

Om boka

ISBN9788215033532
UtgiverUniversitetsforlaget
Utgaveopplysning1. e-bokutgave tilsvarer 1. trykte utgave 2018
ISBN på tilsvarende papirutgave9788215025919
Originalt formatEPUB
RedaktørerArdis Storm-MathisenEivind JacobsenKarl-Fredrik TangenJo Helle-Valle
Inkludert i abonnementet Allvit+Ja

Fagområde