Hopp til hovedinnhold
bokomslag: Design og psykologi Argh. : følelser i designmetodisk arbeid
Lars HæhreErling Håmsø

Design og psykologi Argh. : følelser i designmetodisk arbeid

2023Bokmål147 sider
Denne boka er inkludert i abonnementet Allvit+
Visste du at du kan abonnere på pensumbøker og få tilgang til denne og omtrent 2000 andre bøker?Les mer om Allvit+

Vi er alle styrt av følelser. Det gjelder også brukerne dine. Hvis du gjennom produktet, tjenesten eller løsningen din enten trigger en negativ følelse, eller gjør brukeren bekymret for at du vil trigge en negativ følelse i fremtiden, reduserer du sannsynligheten for at brukeren vil benytte seg av produktet ditt.

Ved å lese denne boken lærer du å forstå følelser på et dypere nivå og hvordan du kan bruke denne kunnskapen i designmetodikken og tjeneste- og produktutviklingen.

Design og psykologi er en bok for deg som designer produkter eller tjenester. Hva slags tittel du har, er ikke viktig, men de tingene vi snakker om, passer kanskje ekstra godt i verktøykassen til brukersentrerte designere og for deg som studerer designmetodikk.

ISBN9788215046952
UtgiverUniversitetsforlaget
Originalt formatEPUB
ForfattereLars HæhreErling Håmsø
Inkludert i abonnementet Allvit+Ja
Denne boka er inkludert i abonnementet Allvit+
Visste du at du kan abonnere på pensumbøker og få tilgang til denne og omtrent 2000 andre bøker?Les mer om Allvit+

Vi er alle styrt av følelser. Det gjelder også brukerne dine. Hvis du gjennom produktet, tjenesten eller løsningen din enten trigger en negativ følelse, eller gjør brukeren bekymret for at du vil trigge en negativ følelse i fremtiden, reduserer du sannsynligheten for at brukeren vil benytte seg av produktet ditt.

Ved å lese denne boken lærer du å forstå følelser på et dypere nivå og hvordan du kan bruke denne kunnskapen i designmetodikken og tjeneste- og produktutviklingen.

Design og psykologi er en bok for deg som designer produkter eller tjenester. Hva slags tittel du har, er ikke viktig, men de tingene vi snakker om, passer kanskje ekstra godt i verktøykassen til brukersentrerte designere og for deg som studerer designmetodikk.

Om boka

ISBN9788215046952
UtgiverUniversitetsforlaget
Originalt formatEPUB
ForfattereLars HæhreErling Håmsø
Inkludert i abonnementet Allvit+Ja

Fagområde