Hopp til hovedinnhold
bokomslag: Markedsføring på bedriftsmarkedet
Harald BiongErik B. Nes

Markedsføring på bedriftsmarkedet

2020Bokmål496 sider
Denne boka er tilgjengelig i Allvit+! For kun 990,- får du tilgang til denne boka og omtrent 2000 andre bøker ut resten av året.Start Allvit+ nå!

Denne boken bygger på internasjonal forskning, men tar utgangspunkt i norske forhold. Den tar for seg de spesielle utfordringene markedsførere står ovenfor når det er andre organisasjoner som er kjøpere av produkter og tjenester. Sammenlignet med tradisjonell markedsføring stiller B2B-markedsføring blant annet spesielle krav til markedsstrategi og hvordan man håndterer de organisatoriske prosessene som foregår hos og mellom kunden og leverandøren. Denne 4. utgaven er fullstendig revidert og oppdatert. I tillegg inneholder den to nye kapitler som handler om verdiskaping, verdikapring og problemløsing i B2B-relasjoner. Boken er skrevet for studenter som tar kurs som innenfor salg, markedsføring og relasjoner mellom bedrifter. Den er også meget godt egnet for ledere, markedsførere og selgere som har bedrifter og offentlig virksomheter som sine kunder eller leverandører. Boken er bygget opp slik at den både er egnet som introduksjonsbok, samtidig som den går i dybden i de mest sentrale temaene og dermed også er velegnet for viderekommende.

ISBN9788215048369
UtgiverUniversitetsforlaget
Utgaveopplysning1. e-bokutgave tilsvarer 4. trykte utgave 2016
ISBN på tilsvarende papirutgave9788215026534
Originalt formatPDF
ForfattereHarald BiongErik B. NesJon Bingen Sande
Tilgjengelig for opplesingNei
Tilgjengelig i Allvit+Ja
Denne boka er tilgjengelig i Allvit+! For kun 990,- får du tilgang til denne boka og omtrent 2000 andre bøker ut resten av året.Start Allvit+ nå!

Denne boken bygger på internasjonal forskning, men tar utgangspunkt i norske forhold. Den tar for seg de spesielle utfordringene markedsførere står ovenfor når det er andre organisasjoner som er kjøpere av produkter og tjenester. Sammenlignet med tradisjonell markedsføring stiller B2B-markedsføring blant annet spesielle krav til markedsstrategi og hvordan man håndterer de organisatoriske prosessene som foregår hos og mellom kunden og leverandøren. Denne 4. utgaven er fullstendig revidert og oppdatert. I tillegg inneholder den to nye kapitler som handler om verdiskaping, verdikapring og problemløsing i B2B-relasjoner. Boken er skrevet for studenter som tar kurs som innenfor salg, markedsføring og relasjoner mellom bedrifter. Den er også meget godt egnet for ledere, markedsførere og selgere som har bedrifter og offentlig virksomheter som sine kunder eller leverandører. Boken er bygget opp slik at den både er egnet som introduksjonsbok, samtidig som den går i dybden i de mest sentrale temaene og dermed også er velegnet for viderekommende.

Om boka

ISBN9788215048369
UtgiverUniversitetsforlaget
Utgaveopplysning1. e-bokutgave tilsvarer 4. trykte utgave 2016
ISBN på tilsvarende papirutgave9788215026534
Originalt formatPDF
ForfattereHarald BiongErik B. NesJon Bingen Sande
Tilgjengelig for opplesingNei
Tilgjengelig i Allvit+Ja

Tema

Dine data – ditt valg

Våre nettsider benytter informasjonskapsler (cookies) og brukerdata til analyse og noen funksjoner. Les mer om hva slags data vi bruker, hvordan vi administrerer dem og dine rettigheter i cookie-erklæringen vår.

Du kan velge å kun ha nødvendige informasjonskapsler og brukerdata, men du kan også velge å godta alle. Slik hjelper du oss med å finne de riktige bøkene og tilpasse tjenesten for deg!