Hopp til hovedinnhold
bokomslag: Digitale medier : teknologi, anvendelser, samfunn
Gisle HannemyrGunnar Liestøl

Digitale medier : teknologi, anvendelser, samfunn

2020Bokmål216 sider
Denne boka er tilgjengelig i Allvit+! For kun 1290,- får du tilgang til denne boka og omtrent 2000 andre bøker ut resten av året.Start Allvit+ nå!

Internett og digitale medier har blitt selvfølgelige i hverdagen. Denne boken forteller hvor de digitale mediene kommer fra, om teknikken som gjør dem mulige og hvordan de anvendes.
«Digitale medier» gir innsikt i sentrale debatter om nettets utfordringer, som spørsmål rundt opphavsrett og personvern. Forfatterne gir en bred og tverrfaglig innføring i de digitale medienes uttrykk, særtrekk og ikke minst, hvordan de spiller sammen med kultur, politikk og hverdagsliv.

Her er viktig innsikt for studenter i alle fag hvor digitale medier har en relevant plass, og for alle som er nysgjerrige på mediene som opptar så mye av vår tid. Boken er utstyrt med en forklarende ordliste.

ISBN9788215048659
UtgiverUniversitetsforlaget
Utgaveopplysning1. e-bokutgave tilsvarer 3. trykte utgave 2015
ISBN på tilsvarende papirutgave9788215025025
Originalt formatPDF
ForfattereGisle HannemyrGunnar LiestølMarika LüdersTerje Rasmussen
Tilgjengelig for opplesingNei
Tilgjengelig i Allvit+Ja
Denne boka er tilgjengelig i Allvit+! For kun 1290,- får du tilgang til denne boka og omtrent 2000 andre bøker ut resten av året.Start Allvit+ nå!

Internett og digitale medier har blitt selvfølgelige i hverdagen. Denne boken forteller hvor de digitale mediene kommer fra, om teknikken som gjør dem mulige og hvordan de anvendes.
«Digitale medier» gir innsikt i sentrale debatter om nettets utfordringer, som spørsmål rundt opphavsrett og personvern. Forfatterne gir en bred og tverrfaglig innføring i de digitale medienes uttrykk, særtrekk og ikke minst, hvordan de spiller sammen med kultur, politikk og hverdagsliv.

Her er viktig innsikt for studenter i alle fag hvor digitale medier har en relevant plass, og for alle som er nysgjerrige på mediene som opptar så mye av vår tid. Boken er utstyrt med en forklarende ordliste.

Om boka

ISBN9788215048659
UtgiverUniversitetsforlaget
Utgaveopplysning1. e-bokutgave tilsvarer 3. trykte utgave 2015
ISBN på tilsvarende papirutgave9788215025025
Originalt formatPDF
ForfattereGisle HannemyrGunnar LiestølMarika LüdersTerje Rasmussen
Tilgjengelig for opplesingNei
Tilgjengelig i Allvit+Ja

Fagområde

Dine data – ditt valg

Våre nettsider benytter informasjonskapsler (cookies) og brukerdata til analyse og noen funksjoner. Les mer om hva slags data vi bruker, hvordan vi administrerer dem og dine rettigheter i cookie-erklæringen vår.

Du kan velge å kun ha nødvendige informasjonskapsler og brukerdata, men du kan også velge å godta alle. Slik hjelper du oss med å finne de riktige bøkene og tilpasse tjenesten for deg!