Hopp til hovedinnhold
bokomslag: Introduksjon til interaksjonsdesign
Tone Nordbø

Introduksjon til interaksjonsdesign

2023Bokmål213 sider
Denne boka er inkludert i abonnementet Allvit+
Visste du at du kan abonnere på pensumbøker og få tilgang til denne og omtrent 2000 andre bøker?Les mer om Allvit+

Denne boken kommer til å ødelegge internett for deg. Etter å ha lest den kommer du ikke til å klare å bruke en nettside, en app eller andre digitale løsninger bekymringsløst lenger. Du vil nemlig ha utviklet evnen til å skille god design fra dårlig design, og du kan sette teori ut i praksis og selv designe gode brukeropplevelser.

«Introduksjon til interaksjonsdesign» er boken for deg som er helt ny innen fagfeltet, og for deg som vil lære mer om hva interaksjonsdesign handler om.

Boken forklarer hva interaksjonsdesign og brukeropplevelse er, hvorfor det er så viktig, og hvordan du gjennomfører en designprosess for å lage best mulig brukeropplevelser for målgruppene.

Andreutgaven er oppdatert med nye eksempler og legger enda mer vekt på praktisk interaksjonsdesign.

ISBN9788215068619
UtgiverUniversitetsforlaget
Utgaveopplysning1. e-bokutgave tilsvarer 2. trykte utgave 2022
ISBN på tilsvarende papirutgave9788215060927
Originalt formatEPUB
ForfattereTone Nordbø
Inkludert i abonnementet Allvit+Ja
Denne boka er inkludert i abonnementet Allvit+
Visste du at du kan abonnere på pensumbøker og få tilgang til denne og omtrent 2000 andre bøker?Les mer om Allvit+

Denne boken kommer til å ødelegge internett for deg. Etter å ha lest den kommer du ikke til å klare å bruke en nettside, en app eller andre digitale løsninger bekymringsløst lenger. Du vil nemlig ha utviklet evnen til å skille god design fra dårlig design, og du kan sette teori ut i praksis og selv designe gode brukeropplevelser.

«Introduksjon til interaksjonsdesign» er boken for deg som er helt ny innen fagfeltet, og for deg som vil lære mer om hva interaksjonsdesign handler om.

Boken forklarer hva interaksjonsdesign og brukeropplevelse er, hvorfor det er så viktig, og hvordan du gjennomfører en designprosess for å lage best mulig brukeropplevelser for målgruppene.

Andreutgaven er oppdatert med nye eksempler og legger enda mer vekt på praktisk interaksjonsdesign.

Om boka

ISBN9788215068619
UtgiverUniversitetsforlaget
Utgaveopplysning1. e-bokutgave tilsvarer 2. trykte utgave 2022
ISBN på tilsvarende papirutgave9788215060927
Originalt formatEPUB
ForfattereTone Nordbø
Inkludert i abonnementet Allvit+Ja

Fagområde