Hopp til hovedinnhold
bokomslag: Media og det menneskelege : moralfilosofiske utgangspunkt for journalistisk etikk
Lars Arve Røssland

Media og det menneskelege : moralfilosofiske utgangspunkt for journalistisk etikk

2019Nynorsk183 sider
Ikke inkludert i abonnementet Allvit+

Kva er etisk kommunikasjon? I boka skisserer forfattaren eit filosofisk grunnlag for ein ny presseetikk. Med støtte i filosofien viser han at journalisten må ta utgangspunkt i seg sjølv når yrkesrolla skal formast . først menneske, så journalist. Boka munnar ut i ni tesar om ein ny medieetikk. Denne boka skisserer eit utgangspunkt for ein ny presseetikk. Ifølgje forfattaren må journalistisk praksis forankrast i noko anna enn magekjensla eller den siste PFU-avgjerda. Boka gir ei innføring i klassiske filosofiske definisjonar av etikk og moral og koplar desse teoriane til moderne massekommunikasjon. Eit sentralt spørsmål er: kva er etisk kommunikasjon? Forfattaren brukar Aristoteles og seinare filosofar sine teoriar til å vise at journalisten må ta utgangspunkt i seg sjølv når han/ho utformar si yrkesrolle . .først menneske, så journalist.. Boka munnar ut i 9 .tesar. om grunnlaget for ein ny medieetikk. Boka vender seg til journalistar og andre med interesse for medias rolle i samtida. Lars Arve Røssland er førsteamanuensis ved Institutt for informasjons- og medievitskap, Universitetet i Bergen. Han har skrive doktoravhandling om det norske presseetiske systemet, og har skrive fleire artiklar, rapportar og bøker om pressetiske emne.

ISBN9788234000287
UtgiverSamlaget
Utgaveopplysning1. e-bokutgave tilsvarer 1. trykte utgave 2007
ISBN på tilsvarende papirutgave9788252170184
Originalt formatPDF
ForfattereLars Arve Røssland
Inkludert i abonnementet Allvit+Nei

Kva er etisk kommunikasjon? I boka skisserer forfattaren eit filosofisk grunnlag for ein ny presseetikk. Med støtte i filosofien viser han at journalisten må ta utgangspunkt i seg sjølv når yrkesrolla skal formast . først menneske, så journalist. Boka munnar ut i ni tesar om ein ny medieetikk. Denne boka skisserer eit utgangspunkt for ein ny presseetikk. Ifølgje forfattaren må journalistisk praksis forankrast i noko anna enn magekjensla eller den siste PFU-avgjerda. Boka gir ei innføring i klassiske filosofiske definisjonar av etikk og moral og koplar desse teoriane til moderne massekommunikasjon. Eit sentralt spørsmål er: kva er etisk kommunikasjon? Forfattaren brukar Aristoteles og seinare filosofar sine teoriar til å vise at journalisten må ta utgangspunkt i seg sjølv når han/ho utformar si yrkesrolle . .først menneske, så journalist.. Boka munnar ut i 9 .tesar. om grunnlaget for ein ny medieetikk. Boka vender seg til journalistar og andre med interesse for medias rolle i samtida. Lars Arve Røssland er førsteamanuensis ved Institutt for informasjons- og medievitskap, Universitetet i Bergen. Han har skrive doktoravhandling om det norske presseetiske systemet, og har skrive fleire artiklar, rapportar og bøker om pressetiske emne.

Om boka

ISBN9788234000287
UtgiverSamlaget
Utgaveopplysning1. e-bokutgave tilsvarer 1. trykte utgave 2007
ISBN på tilsvarende papirutgave9788252170184
Originalt formatPDF
ForfattereLars Arve Røssland
Inkludert i abonnementet Allvit+Nei

Fagområde