Hopp til hovedinnhold
bokomslag: Forbrukersosiologi : bærekraft, digitalisering, identitet og makt
Thor Øivind Jensen (red.)Eivind Jacobsen (red.)

Forbrukersosiologi : bærekraft, digitalisering, identitet og makt

2022Bokmål657 sider

Ikke tilgjengelig på allvit.no.

Ikke tilgjengelig på allvit.no.

Henter bokas beskrivelse

ISBN9788245040227
UtgiverFagbokforlaget
Utgaveopplysning1. e-bokutgave tilsvarer 1. trykte utgave 2021
ISBN på tilsvarende papirutgave9788245033762
Originalt formatEPUB
RedaktørerThor Øivind JensenEivind JacobsenMorten W. KnudsenGerhard Schjelderup
Inkludert i abonnementet Allvit+Nei

Henter bokas beskrivelse

Om boka

ISBN9788245040227
UtgiverFagbokforlaget
Utgaveopplysning1. e-bokutgave tilsvarer 1. trykte utgave 2021
ISBN på tilsvarende papirutgave9788245033762
Originalt formatEPUB
RedaktørerThor Øivind JensenEivind JacobsenMorten W. KnudsenGerhard Schjelderup
Inkludert i abonnementet Allvit+Nei

Fagområde

Ikke tilgjengelig på allvit.no.