Hopp til hovedinnhold
bokomslag: Forbrukersosiologi : Bærekraft, digitalisering, identitet og makt
Thor Øivind Jensen (red.)Eivind Jacobsen (red.)

Forbrukersosiologi : Bærekraft, digitalisering, identitet og makt

2024Bokmål657 sider
Ikke inkludert i abonnementet Allvit+

ISBN9788245056747
UtgiverFagbokforlaget
Utgaveopplysning1. e-bokutgave tilsvarer 1. trykte utgave 2021
ISBN på tilsvarende papirutgave9788245033762
Originalt formatEPUB
RedaktørerThor Øivind JensenEivind JacobsenMorten W. KnudsenGerhard Schjelderup
Inkludert i abonnementet Allvit+Nei

🏛️Samfunnsvitenskap

Om boka

ISBN9788245056747
UtgiverFagbokforlaget
Utgaveopplysning1. e-bokutgave tilsvarer 1. trykte utgave 2021
ISBN på tilsvarende papirutgave9788245033762
Originalt formatEPUB
RedaktørerThor Øivind JensenEivind JacobsenMorten W. KnudsenGerhard Schjelderup
Inkludert i abonnementet Allvit+Nei

Fagområde

Bunntekst

Allvit leverer digitale pensumbøker på nett i PDF- og EPUB format for å gi deg en lettere og mer effektiv studiehverdag. Våre bøker veier ingenting. Du kan ta egne notater, markere så mye du vil, søke direkte i bøkene og kopiere ut avsnitt – alt på en plass. Les mer om oss

Nyhet! Nå er abonnementet Allvit+ for bedrift tilgjengelig!

Betal med

  • Vipps
  • MobilePay
  • Mastercard
  • Visa
Allvit