Hopp til hovedinnhold
bokomslag: Forbrukersosiologi : Bærekraft, digitalisering, identitet og makt
Thor Øivind Jensen (red.)Eivind Jacobsen (red.)

Forbrukersosiologi : Bærekraft, digitalisering, identitet og makt

2024Bokmål657 sider
Ikke inkludert i abonnementet Allvit+
ISBN9788245056747
UtgiverFagbokforlaget
Utgaveopplysning1. e-bokutgave tilsvarer 1. trykte utgave 2021
ISBN på tilsvarende papirutgave9788245033762
Originalt formatEPUB
RedaktørerThor Øivind JensenEivind JacobsenMorten W. KnudsenGerhard Schjelderup
Inkludert i abonnementet Allvit+Nei

Om boka

ISBN9788245056747
UtgiverFagbokforlaget
Utgaveopplysning1. e-bokutgave tilsvarer 1. trykte utgave 2021
ISBN på tilsvarende papirutgave9788245033762
Originalt formatEPUB
RedaktørerThor Øivind JensenEivind JacobsenMorten W. KnudsenGerhard Schjelderup
Inkludert i abonnementet Allvit+Nei

Fagområde